Gå till innehåll Hoppa till snabblänkar Gå till nyhetsarkiv Gå till Om webbplatsen Gå till söksida Gå till kontaktsida

Intyg för tidigare anställda i Norrtälje kommun

I den här e-tjänsten kan du som tidigare varit anställd inom Norrtälje kommun beställa olika typer av intyg såsom tjänstgöringsintyg, arbetsgivarintyg eller inkomstintyg.

E-legitimation krävs

För att använda e-tjänsten krävs e-legitimation.

Återkoppling

Vår ordinarie handläggningstid är som längst 14 dagar.
När ditt intyg finns färdigt kommer du att aviseras om detta per e-post. 
Ditt intyg kommer då att finnas tillgängligt på Norrtälje kommuns Min sida.

Följ ditt ärende

Logga in på "Min sida" med e-legitimation.



Behandling av personuppgifter enligt dataskydds-förordningen GDPR (EU) nr 2016/679:

Norrtälje kommun inklusive bolag och kommunalförbund behandlar, lagrar och raderar personuppgifter enligt gällande lagstiftning i dataskydd samt kommunens dokumenthanteringsplaner och reglemente för arkiv.

Läs mer på: Så behandlar vi dina personuppgifter eller kontakta ansvarig nämnd om du vill veta mer.

Om du har skyddade personuppgifter (skyddad folkbokföring eller sekretessmarkering) ska du inte använda vår självservice eller skicka e-post till oss. För att få instruktioner om hur du ansöker på ett säkert sätt: ring oss på 0176-710 00 eller besök Kontaktcenter i Norrtälje, Rimbo eller Hallstavik.

Kontakta Norrtälje kommun

Skicka e-post

loneservice@norrtalje.se

Övriga kontaktuppgifter

Kontakta Norrtälje kommun