Fler bilder från Norrtälje

Vi använder oss av cookies för att göra din upplevelse bättre. Läs mer om cookies.  

Gå till innehåll Hoppa till navigeringen Gå till nyhetsarkiv Gå till söksida Gå till kontaktsida

Use Google to translate the website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Tjänstegaranti för badhusen

Tjänstegarantier är löften till invånare och företag. De ska göra det tydligt vilka förväntningar man kan ha på kommunens tjänster och myndighetsutövning. De tydliggör även vilka eventuella motkrav som gäller för att tjänstegarantierna ska kunna uppfyllas.

Beskrivning

På badhusen i Norrtälje, Hallstavik, Rimbo och utomhusbadet i Hallstavik erbjuds bad för alla människor. Alla simlärare är behöriga och man arbetar med målinriktad verksamhet. Badverksamheten ska genomsyra service och säkerhet.

Vi ser till att:

Våra anläggningar har rena, välstädade lokaler, desinficerade ytor och rent klorerat vatten med en jämn temperatur.

Du ser till att:

Följa och respektera de regler som finns gällande badhusen.

Norrtälje badhus trivselregler

Rimbo badhus trivselregler

Uppföljning:

Verksamheterna arbetar aktivt med säkerhets- och miljötänkande med uppföljningsrutiner och handlingsplaner.

Kontakt:

Ansvarig: Avdelningschef bad/idrott
E-post: kultur.fritidsnamnden@norrtalje.se
Tel: 0176 710 00

Till Bad
×

Tyck till om den här sidan

Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge dig återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.