Föreläsning om självskadebeteende och ätstörning
Föreläsning till föräldrar och andra anhöriga. Ni får ta del av hur det är att leva med ett självskadebeteende och vägar vidare. Ni får även tips att tänka på i rollen som anhörig.
- Datum:
- 17 september
- Tid:
- 18.30–20.00
- Plats:
- Norrtälje, Folkets hus Norrtälje
- Kostnad:
- Kostnadsfri
Möt Pia Ejeklint från föreningen SHEDO som föreläser om hur det är att leva med ett självskadebeteende och en ätstörning och hur man kan komma vidare i livet.
Under föreläsningen får ni även ta del av hur det kan kännas att stå bredvid och ni får tips på hur man som anhörig kan tänka och agera.
Det finns även tid för egna frågor och ni får information om vad det finns för hjälp att få lokalt i Norrtälje kommun.
Under föreläsningen får ni även ta del av hur det kan kännas att stå bredvid och ni får tips på hur man som anhörig kan tänka och agera.
Det finns även tid för egna frågor och ni får information om vad det finns för hjälp att få lokalt i Norrtälje kommun.
Läs mer om evenemanget
Arrangör
Anhörigstöd Sjukvård och omsorg i Norrtälje
Eva Elelid
073 962 36 74073 962 36 74
eva.elelid@norrtalje.seHitta hit
Galles gränd 5 i Norrtälje
Folkets hus i Norrtälje är beläget i centrum av Norrtälje.
För besökare
Toalett
Hitta hit
Galles gränd 5 i Norrtälje
Folkets hus i Norrtälje är beläget i centrum av Norrtälje.
För besökare
Toalett