Fler bilder från Norrtälje

Vi använder oss av cookies för att göra din upplevelse bättre. Läs mer om cookies.  

Use Google to translate the website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Kontakt

Kontakta oss

Kontakta oss

Just nu kan du nå oss på följande sätt:
Göm
Starta ny chatt

Bra betyg för badhuset i första mätningen

17 september 2018

Måndagen den 10 september var det premiär för badhusens nya kundundersökning, där besökarna kunde berätta hur nöjda de var med sitt besök. Många har utnyttjat möjligheten att göra sin röst hörd.

Passa på att dela med dig av dina åsikter när du besöker badhusen i kommunen.

Under de första dagarna har Norrtälje badhus fått in 123 svar, och av dessa är 79,7 procent av besökarna mycket nöjda med sitt besök, enligt den nya mätmetoden.  

Med hjälp av en digital skärm möts besökarna av frågan: ”Hur nöjd är du med ditt besök på badhuset? Här får besökaren välja mellan fyra ansiktsuttryck som symboliserar ”mycket nöjd”, ”nöjd”, ”missnöjd” samt ”mycket missnöjd”. Därefter kommer tre följdfrågor som specifikt undrar hur nöjd kunden är med städning, personalens bemötande samt om personen kände sig trygg under sitt besök. Högst betyg i dessa tre frågor gav kunden i kategorin trygghet. Här ger 75 procent av besökarna högsta betyg, jämfört med drygt 70 procent i de andra kategorierna. 

- Vi tycker det är bra att vi nu ger besökarna en möjlighet att tycka till om vår verksamhet. Det är ännu så länge för tidigt att dra några slutsatser, eftersom vi fått in ganska få svar. Men vi kommer att följa svaren framöver för att hitta framtida förbättringsområden, säger Tim Greneby, chef för badhusverksamheten i kommunen. 

×

Tyck till om den här sidan

Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge dig återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.