Fler bilder från Norrtälje

Vi använder oss av cookies för att göra din upplevelse bättre. Läs mer om cookies.  

Kontakt

Kontakta oss

Kontakta oss

Just nu kan du nå oss på följande sätt:
Göm
Starta ny chatt

Norrtälje kommuns fastighetsavdelning fortsätter gå starkt framåt och Sveriges bästa felanmälan är bättre än någonsin!

10 maj 2017 kl. 09:39

Evimetrix har på uppdrag av Fastighetsavdelningen i Norrtälje kommun under våren 2017 genomfört en enkätundersökning riktad till lokalhyresgäster i kommunen.

Syftet med undersökningen var att mäta hyresgästernas värderingar av sin fysiska miljö samt fastighetsorganisationens kundvård och service. Resultaten från undersökningen visar på fortsatt stark utveckling och fina betyg för Kundvård & personsonlig service, skötsel, drift och underhåll samt inflytande, lyhördhet och ansvarsfördelning. Undersökningen visar också att våra kunder förväntar sig mer av oss i synnerhet avseende de fysiska lokalerna och utemiljön så där finns mycket kvar att göra. Enkäten har omfattat totalt elva frågeblock:

  • Kundvård och personlig service
  • Inflytande och lyhördhet
  • Felanmälan
  • Inre skötsel, drift  och underhåll
  • Yttre skötsel och underhåll
  • Nöjd Kund Index (NKI)
  • Yttre miljö (fysisk struktur)
  • Lokalernas utformning och inre miljö
  • Ansvarsfördelning
  • Totalindex (fysisk miljö och service)
  • Lokalvård
×

Tyck till om den här sidan

Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge dig återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.