Fler bilder från Norrtälje

Vi använder oss av cookies för att göra din upplevelse bättre. Läs mer om cookies.  

Kontakt

Kontakta oss

Kontakta oss

Just nu kan du nå oss på följande sätt:
Chatta med oss
Så här hanterar vi dina personuppgifter
Ring oss på 0176 710 00
Ring oss på 0176 710 00
Göm
Starta ny chatt

Gällande upphandlingsavtal

Här kan du få en överblick över våra avtal, se olika avtalsdokument för upphandlingen och hitta kontaktuppgifter till våra avtalsägare.

Befintliga avtal

Om du och ditt företag har en befintlig upphandling med oss kan du se vad som gäller för ditt avtal i vår avtalsdatabas på E-avrops webbplats. Här kan du få en överblick över ditt avtal, se olika avtalsdokument för upphandlingen och hitta kontaktuppgifter till de avtalsägare som kan hjälpa dig om du har några funderingar gällande ditt avtal med kommunen. 

I databasen kan du även se vilka övriga upphandlingsavtal som olika leverantörer och företag har med kommunen.

Ramavtal

Våra flesta inköpsavtal är så kallade ramavtal. Det finns många områden där vi gör så frekventa inköp att det skulle vara orimligt att upphandla varje enskilt sådant. Exempel på sådana avtalsområden är kontorsmaterial, livsmedel och möbler. I dessa fall upphandlar vi därför ramavtal, som gäller under en avtalsperiod på vanligtvis 3-4 år. Det innebär att leverantör och kommun genom offentlig upphandling kommer fram till fasta avtalsvillkor. De villkoren kan handla om prissättningsmodeller, leveranstider, rutiner vid garanti och reklamation, beställningsmöjligheter, tillhandahållande av statistik och så vidare. De fasta avtalsvillkoren gäller för alla beställningar vi gör.

×

Tyck till om den här sidan

Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge dig återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.