Fler bilder från Norrtälje

Vi använder oss av cookies för att göra din upplevelse bättre. Läs mer om cookies.  

Kontakt

Kontakta oss

Kontakta oss

Just nu kan du nå oss på följande sätt:
Chatta med oss
Så här hanterar vi dina personuppgifter
Ring oss på 0176 710 00
Ring oss på 0176 710 00
Göm
Starta ny chatt

Utebliven slamtömning

Om entreprenören inte har kunnat tömma din anläggning får du ett meddelande om varför tömning inte har utförts och en faktura för en så kallad bomkörning. Om du har säkerställt att tömning kan utföras men ändå inte har fått tömt, måste du reklamera det till Kontaktcenter inom 1 månad från den uteblivna tömningen för att vi ska kunna handlägga din reklamation.

Här kan du läsa vad du behöver tänka på för att säkerställa att tömning kan utföras.

Till Vatten och avlopp
×

Tyck till om den här sidan

Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge dig återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.